Afstandhouder voor marketingdoeleinden
Als het gaat om marketingdoeleinden, is het belangrijk om creatieve manieren te vinden die ervoor kunnen zorgen dat je merk goed gepromoot wordt. Daarnaast is het ook van belang dat de veiligheid van klanten en medewerkers gewaarborgd blijft. Een effectief product dat je hierbij kan helpen is de afstandhouder. Ben jij benieuwd waar je allemaal rekening mee dient te houden als je voor dit product wilt kiezen? Stop dan met zoeken op het internet en lees direct deze pagina door. We zullen hieronder stilstaan bij de belangrijkste onderwerpen op dit gebied zodat je een goede keuze zult maken.
Maar eerst: Wat is een afstandhouder
Een afstandhouder staat ook wel bekend als een afstandsticker of een vloersticker. Dit product is een visuele indicator die op de vloer wordt geplaatst om zodoende mensen te herinneren om een veilige afstand te behouden. Over het algemeen worden deze producten gebruikt in openbare ruimtes zoals supermarkten, winkelcentra, banken en andere locaties waar marketing promoties geplaatst kunnen worden. Het voordeel van deze producten is dat je mooie flyers en posters kunt ophangen aan de muur zonder spijkers en/of schroeven te zien. Kortom, zeker een goed product om aan te schaffen.
Afstandhouder is erg veilig
Het promoten van een veilige omgeving als je deze producten wilt gaan gebruiken is van enorm groot belang. Door gebruik te maken van een afstandhouder kun jij ervoor zorgen dat je veiligheid serieus neemt. Het voordeel van deze producten is namelijk dat het net wat meer veiligheid biedt dan andere producten waardoor het zeker aan te raden is om hier aandacht aan te besteden. Je kunt natuurlijk ook voor een spijker kiezen, maar een spijker is qua stabiliteit en dus veiligheid een stuk onbetrouwbaarder waardoor het niet aan te raden is om hiervoor te kiezen.
Mooie afwerking
Als je marketing producten wilt neerhangen, is het natuurlijk van belang dat je ervoor zorgt dat schroeven en/of spijkers weggewerkt worden omdat dit visueel niet mooi is. Het is om deze reden aan te raden om voor een afstandhouder te kiezen. Met dit product kun jij een zwevend effect realiseren van bijvoorbeeld een poster. Hierbij zie je geen spijkers en wordt het effect zo goed mogelijk weergegeven. Veel mensen zijn van mening dat dit niet van belang is, maar wie dat denkt zit ernaast. Er zijn diverse onderzoeken geweest waaruit is gebleken dat zichtbare spijkers en/of schroeven leidt tot een afkeer van een bepaald marketing product. Kortom, besteed hier voldoende aandacht aan.
Creatieve mogelijkheden
Een afstandhouder biedt verschillende creatieve mogelijkheden om een boodschap over te brengen. Je kunt ze gebruiken om speciale aanbiedingen/of acties te promoten. Door deze houders strategisch te gebruiken, kun jij de aandacht van je klanten trekken en moedig je hen aan om meer te ontdekken over een specifiek merk. Wil jij een afstandhouder gaan gebruiken, maar ben jij niet op de hoogte hoe je dit het beste kunt doen? Raadpleeg dan een specialist en laat je informeren naar de mogelijkheden. Hierdoor weet je zeker dat je een goede keuze zult maken waar je achteraf geen spijt van zult krijgen.