Facebook in de sector dieren en verzorging.

Veel bedrijven zijn tegenwoordig online en laten hier een beetje zien wie ze zijn en wat ze doen. Hierdoor krijgen ze een connectie met de mensen om hun heen. Denk bijvoorbeeld aan de dieren en de verzorging hier van. Veel organisaties die werkzaam zijn op enkel donateurs moeten op een bepaalde manier geld verwerven voor voedsel, speelgoed, dierenarts kosten en ga zo maar door. Dit kunnen ze doen door de dieren te laten zien op Facebook of bijvoorbeeld Instagram.

Waarom dan Facebook?

Het mooie aan Facebook is dat je allerlei kanten op kan. Je kan hier de gebeurtenissen binnen je bedrijf of organisatie plaatsen door middel van een post. Daarnaast is er een mogelijkheid om in het privé je vraag te stellen richting de organisatie zelf of je kan Facebook gebruiken om je producten die verkocht worden te promoten. Facebook heeft meerdere mogelijkheden en als bedrijf of organisatie is dit heel handig. Zo kan je ook een link plaatsen voor bijvoorbeeld een belangrijke operatie van een kat of hond. Mensen kunnen dan als ze dit willen een x bedrag overmaken en de organisatie steunen. Zodra het beestje dan geopereerd is kan er weer een update geplaatst worden etc.

Waarom Chatkracht?

Chatkracht is gespecialiseerd in online klantenservice. Niet alleen in live chats maar ook in flowbots, chatbots, Instagram, Facebook en alles hier om heen. Chatkracht kijkt graag met jou naar de mogelijkheden om je online klantenservice naar een hoger niveau te tillen. Chatkracht kan hierbij de adviserende rol pakken maar kan ook met je kijken naar de mogelijkheden om de werkzaamheden te verlichten. Hier door is het mogelijk om langer bereikbaar te zijn, ook buiten openingstijden om en zelf te focussen op andere werkzaamheden. In overleg is er veel mogelijk. Chatkracht komt graag met je in contact!